Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan mijn sweexrouter niet online instellen voor ftp?

  • hennie

    Hallo allemaal.

    Ik wide even vragen of iemand mij misschien uit de brand kan helpen. Ben al dagen bezig om mijn ftp server er op te zetten, maar het wil maar niet lukken. Zal proberen om het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

    Ik zit namelijk achter een sweexrouter. En die heb ik bij virtual server ingesteld. Mijn port staat op 21. Deze heb ik staan op ip 192.168.*.*** ik krijg wel een scherpje om in te loggen maar daarna gaat het mis. Hij zegt dan dat je niet het goeie inlog naam hebt of het verkeerde wachtwoord. Maar dat is niet zo. Ik gebruik bullet proof. Ik heb @home als server. Ik heb hem ook al zover gehad dat hij de mappen niet kan vinden die ik aangegeven heb om te bekijken. Ik heb die mappen ook op DELEN gezet met meerdere gebruikers. Please kan iemand mij a.u.b. verder helpen. Ik wil graag mijn software delen met anderen.

    Groetjes hennie

  • Bassen

    Lekker laat reageer ik maar ik surfde wat op het internet en zag ik deze vraag. Heb je het wel op passief gezet ? Ik kan wel gewoon een ftp starten ik heb ook @home en een sweex router. Ik gebruik FlashFXP

  • Piele

    Ik had hetzelfde probleem. Op passive doet ie wel. Bedankt voor de tip