Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

FTP vanuit buitenland gaat niet

  • Peter Maijers

    Ik probeer hier in Roemenie wat te uploaden naar een website. Ik gebruik als webapplicatie Dreamweaver MX 2004.

    Ook de ingebouwde FTP gebruik ik.

    Thuis lukt dat wel, maar hier lukt het niet. Onlangs in Frankrijk ook niet. Ik krijg als antwoord:

    “An FTP error occurred - cannot make connection to host. The server gave an unknown response. Please try the operation again.”

    De site wordt gehost door Mijn Domein.

    Ik werk hier met een onbeveiligde open (en gratis) hotelhotspot. De provider schijnt Astral Telecom SA te zijn.

    Heeft iemand een idee wat er aan de hand is? Staan er hier in 't hotel misschien te veel routerpoorten dicht of zit ik helemaal fout?

    Wie helpt?

  • FransB

    Tot nu ging het prima met evaluatieversies van IPSwitch. Maar nu zit ik al een paar dagen zonder ftp programma en krijg er geen een gedownload zelfs. Ik heb mijn website www.roemenie.com bij een Nederlandse host.

    We tobben nog maar even door….

  • FransB

    PS als er iemand een ftp-programma weet wat eenvoudig is en goed beschikbaar houd ik me aanbevolen!