Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ftp opzetten

  • jongeneel

    Hoi Na een hoop gelees is het me nog niet duidelijk

    Ik wil een ftp site opzetten,maar wat heb ik allemaal nodig daarvoor.

    Kan ik mijn homepage groote van chello ook gebruiken voor een ftp op te zetten of moet ik ergens wat ruimte krijgen om bestanden op een ftp te zetten.

    Kan ik met WS_FTP95 ook een ftp site maken ?

    Zoja staat er ergens een goede uitleg van hoe en wat?

    Ik heb dit nog nooit gedaan en wil wel een ftp site maken en bij houden,maar ik wil niet dat iedereen mijn gegevens kan wissen of dergelijke.

    Als iemand mij een link of goede uitleg kan geven

    Het zijn wel wat vragen :-))

    M.Vr.Gr. jongeneel

  • ftp.pagina.nl

    Je kan je homepage ruimte van chello niet gebruiken .. Dat is bedoelt voor website's en als je dat gaat gebruiken om je (illigale) software te delen met anderen, zullen ze dat zeker niet op prijs stellen. Daarnaast is je chello lijn niet echt rendabel voor een uitwissel ftp-server (mocht dat je bedoeling zijn). Het beste is om gewoon uit te proberen. Installeer een ftp server programma en zoek in de help voor uitleg over de instellingen (verschilt per programma).

  • jongeneel

    Het is gelukt

    Ik heb mijn router afgekoppelt en wat gespeeld met de instellingen van bulletproof.

    Maar als ik mijn router weer aan koppel dan krijgen ze via internet geen verbinding met mijn ftp.

    Ik heb al gekeken op de site van de router (Edimax),maar ik word daar niet wijzer van …mijn engels is niet zo goed. :-)

    Weet iemand hoe ik deze router (edimax BR-6104) kan configureren zodat het wel werkt met de router aangesloten?

    Groet