Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

homepage via tiscali lukt mij niet.. help

  • chris

    Hallo , wie kan mijn HELPEN….!!!!

    Ik heb sinds kort ,een website gebouwd , maar ondervind problemen met het uploaden naar mijn provider (tiscali).

    Ik heb de site met coffeecup html Editor 9.5 gemaakt,en de site werkt goed.

    Het uploaden heb ik met coffeecup Expresso FTP geprobeerd, maar er vind geen upload plaats.

    Als ik contact maak,(via ftp) met tiscali staan er twee mappen ( zonder naam )

    wat ik ook doe ik kan deze niet openen of verwijderen, kom melding (550:Device or

    resource busy) Deze mappen zijn waarschijnlijk van een eerdere poging.

    ( volgens tiscali is mijn website-ruimte geactiveerd, maar staat er niets in)

    Wie kan mij helpen metde volgende vragen:

    a) Hoe krijg ik die twee mappen uit de ftp (van mijn website-ruimte weg).?

    b) Wat wordt moet er in de( local starting directory:) en in de ( Remote starting diretory) gezet ???

    Heb jij ervaring met het uploaden van een website naar een provider bijv (tiscali) en je hebt hier over tips , zijn deze welkom .

    alvast bedankt .

    groeten Chris

  • ftp.pagina.nl

    Device or resource busy is een melding van de server.. Waarschijnlijk zijn die mappen nog in gebruik op de server door iets. Neem contact op met de beheerders van desbetreffende server.