Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Upload rate @home breedband

  • Micha

    Hey,

    Even een vraagje, de upload rate van essent @home breedband ligt op 128kbps = 16 KByte/s… Ehm ik wil dus een hogere upload bereiken voor mijn FTP server… is dit mogelijk… en is dit wel legaal mocht dit mogelijk zijn?

    Tanx

  • holy hell

    euhm dan is haast onmogelijk

    een hogere download speed zou je misschien kunnen krijgen door een ftp server op te zetten en dan port 444 nemen

    en dan van een andere ftp naar jou ftp fxp-en

    dan kun je weleens boven je maximale downstream gaan

    ik weet zo niet of dit ook voor upstream werkt

  • Micha

    Das nou jammer… Kzit er nu toch serieus over te denken om op ADSL over tegaan want die 16KByte/s schiet echt geen ene f#ck op…

  • holy hell

    ik heb er geen problemen mee :D

    raalte :D

    deventer ;)

  • Micha

    Die download rate van essent is zekers waar voor je geld 350+KB/s. Dit zie je niet bij ADSL voor onder de 50 Euries (in inder geval niet in Raalte), maar ik wil gewoon een snellere upload, omdat ik dus mijn eigen server aan het opzetten ben en begonnen ben met webbuiding/design… Die trage upload vergt hierdoor nog meer tijd…

    Maar ja tanx voor je reply…LOL

  • fxpdevil

    ga dan voor een sdsl lijn, deze heeft gelijke download/upload.

  • Micha

    @fxpdevil

    Ik heb op breedbandshop.nl gekeken en daar zijn alleen ADSL providers geen SDSL, in ieder geval op mijn postcode.

    Is er een website waar deze providers te vinden zijn?

    Trouwens wat voor provider heb jij en wat is je UL/DL in Kbyte/sec, teven wil ik graag weten (als je dat wil prijsgeven0 hoeveel je aan je abbonnement kwijt bent per maand.

  • RJ

    Eigen server mag niet eens bij @Home :D

    Hahaha. Ik zit zelf met ADSL Fast van Xs4All.

    Heb een up van +/- 80 kb/s en een download van 512 kb/s.

    Wel redelijk, maar betaal je ook 80 euro voor.

    Heb hier ook een kabel aansluiting van @home, 30 kb/s up, en 420 kb/s down. Maargoed, is wel 30 euro goedkoper :D

    Waarom 2 aansluitingen???… zaken he, zaken ;)

  • Ruud

    ADSL en SDSL zijn gelijksoortige technieken. De basistechniek heet DSL (Digital Subscriber Line) en ADSL is Asynchroon (vandaar de A) en SDSL is Synchroon (vandaar de S).

    Asynchoon betekend zoiets als niet gelijk lopend

    Synchroon betekend zoiets als gelijk lopend.

    Als twee auto's een synchrone snelheid hebben van 100 km/u zouden ze dus beide 100km per uur vooruit gaan.

  • Daniel

    snap niet waarom je voor een servertje zoveel UP nodig hebt…

    Ik draai zelf een ftp + webserver op mijn Demon verbinding (8Mbit) en da's ruimschoots volgoende…heb 1024 UP (in de praktijk halen vrienden 100 kbps op mijn ftp server).

    Daar kun je een aardig drukke website mee hosten en ook nog met 850 kbps mee downloaden. Wat wil je nog meer voor 65 Euri's in de maand?

    Grz,

    Daan