Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

FTP werkt niet met ADSL-router...? Help..?

  • Tsunami

    Echt heel veel verstand van FTP heb ik niet, dus wanneer ik op dit gebied een beetje schaapachtig overkom, hebben jullie gelijk :D:D

    Maar goed, ik heb dus een website gemaakt en die heb ik ook netjes online gezet door gebruik te maken van FTP.

    Dit werkte altijd goed, had ik aanpassingen, dan maakte ik die en huppetee met WS_FTP zette ik het vanaf mijn PC op het Internet.

    Heel simpel allemaal, zoals het hoort en zoals ik het snap :D

    Maar nu doet ie het niet meer.., we hebben hier een ADSL router dus daar zou het probleem in kunnen zitten heb ik begrepen, echter de Engelstalige uitleg die ik hierover vind, snap ik niet.., ik kan wel engels maar al die termen snap ik niet..

    Ik moet iets van 500 foto's online zetten, normaalgesproken selecteerde ik de mappen waar ik die foto's in had staan en drukte op het pijltje zodat die mappen van mijn PC naar het net werden gestuurd.. ik moest ff wachten en dan was het klaar..

    NU… (ik zit notabene op zolder….) moet ik FOTO VOOR FOTO selecteren, als ik mazzel heb dan zet ie vier foto's online, en dan klapt heel Internet er hier uit, ik moet naar beneden lopen, router uit en aan zetten, weer naar boven lopen, vier foto's online zetten, klapt er weer uit, moet weer naar beneden lopen.. enz…

    IK BEN MOE :D:D:D

    Scheelt wel dat ik een paar kilo's af wil vallen maar ik dacht niet dat FTP ervoor gemaakt was om aan conditietraining te doen :D

    Wat doe ik fout en, de hamvraag…. HOE krijg ik die foto's op een wat minder vermoeiende manier online..:?:?

    ik hoop echt dat iemand van jullie hier een antwoord op weet :D

    Groetjes van Tsunami

  • Tsunami

    :D Dat krijg je ervan wanneer je vanaf verschillende adressen werkt, het adres waar ik aan deze site werk, heeft geen ADSL-router, maar maakt gebruik van een kabelverbinding :D

    Er zit wel een router tussen….