Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

uploaden met ftp

  • Jolanda

    Hoi,

    Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand mij hier antwoord op wil/kan geven.

    Ik heb een site gemaakt met frontpage. Nu wil ik hem uploaden naar mijn lycos acount.

    Hoe moet dit? ik heb het al op verschillende manieren geprobeert maar ik krijg het niet voor elkaar..

    Jolanda

  • Eminem

    Hoi,

    Op ftp gebied gebruik ik Cute Ftp. Je kan dit programma proberen door even te zoeken met google. Je krijgt dan de trial. Dit programma kan downloaden en uploaden.

    Je vult in dit programma het adres in, de gebruikersnaam en het wachtwoord. Vervolgens druk je op enter en er word verbinding gemaakt. Nu zie je aan de linkerkant van het programma een lijstje waar je kan zoeken op de lokale schijf. zodra je de bestanden gevonden hebt. druk je met je rechtermuisknop op Upload en de bestanden worden naar lycos verstuurd.

  • o.kocaman

    Die fileZilla verhaal he jongens. het is waarschijnlijk niks.

  • Bianca

    Filezilla heb ik ook gebruikt de eerste keer lukte het me om naar lycos te uploaden.De tweede keer als ik wilde uploaden werd de pagina blanco in frontpage.

    Ik heb de hele zooi er maar weer vanaf gegooit en heb verschillende ftp progamma's geprobeerd maar het werkt voor geen meter.Lycos geeft zo leuk aan met frontpage extensie's en ineens kun je het niet meer gebruiken.